შეფასების რუბრიკები

განმავითარებელი შეფასება. (უკუკავშირი.)

საინტერესო ვიდეო ლექციების ლინკები

1.განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკული ხერხები

2.პასუხისმგებლობის მასწავლებლიდან მოსწავლეზე თანდათანობით გადანაცვლების მეთოდი

3.განმავითარებელი შეფასება დაფის გამოყენებით


4.განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტი- შესასვლელი ბილეთი

5.ეფექტური უკუკავშირის


ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
ძალიან კარგი 10
კარგი 9-8
საშუალო 7-6
დაბალი 5-1
ჯგუფის მიერ სამუსაო მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი  გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი ნაწილობრივ
გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად ა გადანაწილდა.
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები  არათანაბრადაა გადანაწილდა.
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრადაა გადანაწილდა.
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა.
ურთიერთქმედებისა  და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
 საკმარისად გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
 ნაწილობრივ გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
არ გააჩნიათ  მოსმენისა  და აზრთა გაზიარების უნარი.
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი  ურთიერთობები
ჯგუფის  თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი  ურთიერთობები
ჯგუფში მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა. ჯგუფში იყო აქტიური და პასიური წევრები.
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს  შორის არ შეიმჩნეოდა თანამშრომლობა


 გაკვეთილზე ჩართულობა


შეფასების დონეები

1
მოსწავლე იშვიათად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში. შეიძლება ხელსაც უშლიდეს გაკვეთილის მსვლელობას. გაკვეთილის მიმართ გამოხატავს აგრესიულ დამოკიდებულებას
1-2
2
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში იშვიათად იჩენს ინიციატივას, მისი ჩართულობა ხშირად არ მჟღავნდება
3-4
3
მოსწავლე დამოუკიდებლად  ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში მაგრამ მისი აქტიურობა ქმნის პრობლემებს.
5-6
4
აქტიურად მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში და ამჟღავნებს წინასწარ მომზადებას, პატივს სცემს სხვის აზრს,  ერთვება დისკუსიებსა და ჯგუფურ მუშაობაში თუმცა ვერ ამჟღავნებს მაქსიმალურ პროდუქტიულობას.
7-8
5
მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში, დამოუკიდებლად ერთვება მუშაობაში, დისკუსიაში და პრობლემის გადაჭრაში. ეხმარება და პატივს სცემს სხვის აზრს. ამჟღავნებს მაქსიმალურ პროდუქტიულობას.
9-10


  

ჯგუფის წევრების თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები

ყოველთვის
ხანდახან
საერთოდ არა
აქტიურად ვიყავი ჩარული ჯგუფის მუშაობაში




ვიცავდი ჯგუფში მუშაობის წესებს და დროის ლიმიტს




ჩემი მოსაზრება იყო მნიშვნელოვანი




ვუსმენდი და ვითვალისწინებდი ჯგუფის წევრების აზრს.




ჯგუფის პრეზენტაცია იყო ორიგინალური და შეესაბამებოდა მოთხოვნას




დაკისრებულ ფუნქცია  ვასრულებდი




გამოყენებული აქტივობები და რესურსები დამეხმარა გაკეთილის გაგება,  გააზრებაში.






  
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
პასუხობს თემას.
1
   ფლობს  აუდიტორიას( იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
2
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას.
2
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს.
2
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს.
1
იყენებს თვალსაჩინოებას.
1
იცავს დროის ლიმიტს.
1

  

Комментариев нет:

Отправить комментарий