განმავითარებელი შეფასება. (უკუკავშირი.)
საინტერესო ვიდეო ლექციების ლინკები
1.განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკული ხერხები
2.პასუხისმგებლობის მასწავლებლიდან მოსწავლეზე თანდათანობით გადანაცვლების მეთოდი
3.განმავითარებელი შეფასება დაფის გამოყენებით
4.განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტი- შესასვლელი ბილეთი
5.ეფექტური უკუკავშირის
გაკვეთილზე ჩართულობა
საინტერესო ვიდეო ლექციების ლინკები
1.განმავითარებელი შეფასების პრაქტიკული ხერხები
2.პასუხისმგებლობის მასწავლებლიდან მოსწავლეზე თანდათანობით გადანაცვლების მეთოდი
3.განმავითარებელი შეფასება დაფის გამოყენებით
4.განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტი- შესასვლელი ბილეთი
5.ეფექტური უკუკავშირის
ჯგუფური მუშაობის
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი
10
|
კარგი 9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი 5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუსაო მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი ნაწილობრივ
გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად
და თანაბრად ა გადანაწილდა.
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრადაა გადანაწილდა.
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები
არათანაბრადაა გადანაწილდა.
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა.
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების
უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
საკმარისად გააჩნიათ საუკეთესო
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ საუკეთესო
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური
და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი
იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის
წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი
ურთიერთობები
|
ჯგუფში მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა. ჯგუფში იყო აქტიური და
პასიური წევრები.
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეიმჩნეოდა თანამშრომლობა
|
შეფასების
დონეები
|
||
1
|
მოსწავლე იშვიათად
მონაწილეობს გაკვეთილის მსვლელობაში. შეიძლება ხელსაც უშლიდეს გაკვეთილის მსვლელობას.
გაკვეთილის მიმართ გამოხატავს აგრესიულ დამოკიდებულებას
|
1-2
|
2
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად
არ ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში იშვიათად იჩენს ინიციატივას, მისი ჩართულობა ხშირად
არ მჟღავნდება
|
3-4
|
3
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად ერთვება გაკვეთილის მსვლელობაში მაგრამ მისი აქტიურობა
ქმნის პრობლემებს.
|
5-6
|
4
|
აქტიურად მონაწილეობს
გაკვეთილის მსვლელობაში და ამჟღავნებს წინასწარ მომზადებას, პატივს სცემს სხვის აზრს, ერთვება დისკუსიებსა და ჯგუფურ მუშაობაში თუმცა
ვერ ამჟღავნებს მაქსიმალურ პროდუქტიულობას.
|
7-8
|
5
|
მუდმივად მზადაა
მონაწილეობა მიიღოს გაკვეთილის მსვლელობაში, დამოუკიდებლად ერთვება მუშაობაში, დისკუსიაში
და პრობლემის გადაჭრაში. ეხმარება და პატივს სცემს სხვის აზრს. ამჟღავნებს მაქსიმალურ
პროდუქტიულობას.
|
9-10
|
ჯგუფის წევრების თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
საერთოდ არა
|
აქტიურად ვიყავი ჩართული ჯგუფის მუშაობაში
|
|||
ვიცავდი ჯგუფში მუშაობის წესებს და დროის ლიმიტს
|
|||
ჩემი მოსაზრება იყო მნიშვნელოვანი
|
|||
ვუსმენდი და ვითვალისწინებდი ჯგუფის წევრების აზრს.
|
|||
ჯგუფის პრეზენტაცია იყო ორიგინალური და შეესაბამებოდა მოთხოვნას
|
|||
დაკისრებულ ფუნქცია ვასრულებდი
|
|||
გამოყენებული აქტივობები და რესურსები დამეხმარა გაკეთილის გაგება, გააზრებაში.
|
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
პასუხობს თემას.
|
1
|
ფლობს აუდიტორიას( იყენებს
მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
2
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს
შესაბამის ტერმინოლოგიას.
|
2
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს.
|
2
|
ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს.
|
1
|
იყენებს თვალსაჩინოებას.
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს.
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий