ინდივიდუალური სამუშაო გეგმები სსსმ მოსწავლისათვის



სსიპ ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ სალიბაურის N2 საჯარო სკოლა
მოსწავლის საჭიროებების შეფასების დოკუმენტი
2017 – 2018 სასწავლო წელი
მოსწავლე: 
მასწავლებელი: ლიანა ტაკიძე
კლასი: VI
საგანი: ჩვენი საქართველო

ინდივიდუალური სასწავლო  გეგმის კომპონენტები
დამხმარე კითხვები
შეფასება
შეფასება

ძლიერი მხარეები

რისი გაკეთება შეუძლია მოსწავლეს?


რა აინტერესებს?



რაშია მოსწავლე ყველზე წარმატებული?

(აღწერე დაწვრილებით და ზუსტად)



მოსწავლეს  შეუძლია:
·         სიტვების მარცვალ-მარცვალ წაკითვა;
·         დაფიდან გადაწერა;
·         სახელმძღვანელოდან მოკლე ტექსტუს წაკითხვა კითხვებე პასუხის გაცემა
·         წიგნიდან მოკლე  ტექსტი წაკითხვა, შინაარსის გაგება გააზრება
·         მონიშნული ტექსტის რვეულში გადაწერა;
·         უყვარს   ხატვა, სპორტული აქტივობები.

·         თანაკლასელებთან თამაში;






პრობლემური მხარეები


რა პრობლემა უჩნდება მოსწავლეს ყველაზე მეტად?

·         ყველაზე მეტად მოსწავლეს უჭირს სასწავლო საქმიანობის ხანგრძლივად გაგრძელება.
·         ჰიპერაქტიურია

·         დიდიხნით ყურადღების კონცენტაცია;
·         საჭიროებს ხშირ შეხსენებას მოისმინოს  ან  დაასრულოს დავალება.







მიზეზები


რა იწვევს პრობლემებს პროგრამის ათვისებაში?
·         მოსწავლეს  უჭირს ესგ-ით გათვალისწინებული მასალის  გაგება ათვისება;

·         მეცადინეობისს სწრაფად იღლება და სწყინდება.

საჭიროებანი


რა სჭირდება მოსწავლეს იმისათვის, რომ უკეთ გმოვლინოს საკუთარი შესაძლებლობები?

·            მოსწავლეს ჭირდება მის შესაძლებლობის შესაბამისი მასალის მისთვის საინტერესო ფორმით მიწოდება;

·         ინდივიდუალური სასწავლო  პროგრამა;

·         შესაძლებლობებზე მორგებული სასწავლო რესურსი. (ფოტო, გამარტივებული ტექსტები,  კონტურული რუკა და სხვ)


·         ხანგრძლივი მუშაობა ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული პროგრამის ასათვისებლად.

·         ყოველი, თუნდაც მცირედი წარმტების შექებით გნმტკიცება;



იმისთვის რომ უკეთ გამოავლინოს საკუთარი შესაძლებლობანი?










   მოსწავლეს სჭირდება
·         ადაპტირებული საწავლო პროგრამა და სასწავლო რესურსი;

·         სპეციალურ მასწავლებელის დახმარება (რაც აქვს).

·         გამუდმებით ყურადღების ცენტრში ყოფნა.

·         და ხშირი მითითებები და შეხსენება რომ დაასრულოს დავალება

·         ვაგრძნობინოთ მხარდაჭერა


·         წახალისების მიზნით ხშირი შექება. .

რა შეგვიძლია გავაკეთოთ იმისთვის, რომ მოსწავლემ თავი უკეთ იგრძნოს სკოლაში?

იმისთვის, რომ    მოსწავლეს თავი უკეთ იგრძნოს სკოლაში მას შევუქმნათ ისეთი სასწავლო გარემო,  სადაც ის თავს იგრძნობს დაცულად, კონფორტულად, თანასწორად თანაკლასელებთან.   მოსწავლემ  სკოლაში  თანაკლასელების გვერდით თავი უნდა იგრძნოს    თანასწორად .საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლე უნდა ჩავრთოდ აქტიურად. შევურჩიოთ მისი შესაძლებლობის შესაბამისი აქტივობები, შევაფასოთ, როგორც განმსაზღვრელი, ასევე განმავითარებელი შეფასებებით,გამოვიყენოთ ხშირი შექება, რაც მისი თვითშეფასების ამაღლებას შეუწყობს ხელს.


წლიური მიზანი
რისი მიღწევა გვინდა  სასწავლო წლის განმავლობაში?
·            მოსწავლეს  ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში  და შეასრულოს;
 მასწავლებლის ინსტრუქციები.

·         კითხვებზე პასუხის გაცემით
გადმოსცეს გაკვეთილის შინაარსი

·         გადაბმით კითხულობს ტექსტს  და გაიაზროს წაკითხული

·         ამოიცნოს საქართველოს მოსაზღვრე ქვეყნები რუკის დახმარებით

·         ფოურს ან კის გაოყენები აღწერს იტორიისვიახასიათ პეჟს (აგ. ბი, ბი, ა);




მოკლევადიანი მიზანი

რისი მიღწევა გვინდა საწყისს, მეორად და შემდგომ ეტაპებზე წლიური მიზნის მისაღწევად?

·            მოსწავლეს შეასრულოს მარტივ ინსტრუქციები;

·         წაკითხული ტექსტის   შინაარსი გადმოცემა

·         ყვება გაკვეთილს კითხვეზე მოკლე პასუხის გაცემით


პრაქტიკული საკითხები


რა დამატებითი მასალა შეგვიძლია გამოვიყენოთ?



რა მეთოდი შეგვიძლია ავირჩიოთ სწავლებისთვის?





როგორ მოვარგოთ გარემო ბავშვის საჭიროებებს?






როგორ გავზარდოთ სწავლის მოტივაცია?


გაკვეთილის შინაარსის შესაბამის დამხმარე  თვალსაჩინო მასალა;




   მოსწავლესეძლევა მოკლე მარტივი ინსტრუქციები და შეკითვები





   მოსწავლეს  ზის წინ პირველ მერხზე მასწავლებელთან ახლოს,   და მშვიდ მოსწავლის გვერდით  (რადგან  თანატოლების ყველა მოძრაობას აქცევს ყურადღებას)
მის წასახალისებლად გამოიყენება ხშირი სიტყვიერი შექება
პასუხის მგებელი პირი
ვინ არის პაუხისმგებელი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის განხორციელებაზე


რა კონკრეტული მოვალეობები ეკისრება გუნდის წევრებს?
(პედაგოგი, მშობლები, და სხვა)
   მოსწავლეს დამრიგებელი ახდენს ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგს


სპეც მასწავლებელი- ამზადებს დიეგოსათვის საჭირო თვალსაჩინო მასალებს ან აძლევს რეკომენდაციებს საგნის პედაგოგს და მშობლებს.

მშობელი- ახდენს ცოდნის განმტკიცებას, თვალყურს ადევნებს სახლში დავალების შესრულების პროცესს და სისიტემატიური კონტაქტი აქვს პედაგოგთან.





მასწავლებელი:                                                          ლიანა  ტაკიძე                                     







           


ერთი სსსმ მოსწავლის     
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 

საგანი- ჩვენი საქართველო
კლასი- VI 
მოსწავლე-   
მასწავლებელილიანა ტაკიძე              
  აზ. ეც.V-VI. 1. ა რუბითხა გაა.
აზ.   ეც.V-VI.7.   სწ          ახაათოს       აქართლოს   ორიის გაორჩ რონე, რო ართლოაში .
აზ.   ეც.V-VI.   10.            ჩაოთოს   აქართოს   ახლბიახსიათბი.

გრძელვადიანი მიზანი

მოკლევადიანი მიზანი

თარღი
1
მოსწავლემ შეძლოს დაასახელოს საქართველოს (რამდენიმე)კუთხის სახელი და რუკაზე განსაზღროს მისი მდებარეობა. საქართველოს მეზობელი ქვეყნების ჩამოთვლა
15.09. – 29.12  2017 წ

2

დაასახელებეს   როს  ოღ  რამდენიმე ისტორულ  .  გარა თ როლს მმართლო სტრუქ;
20.01-15. 06. 2018

3

კითხვებზე პასუხის გაცემით   გადმოსცეს  წაკითხულის შინაარსი
1.10.2017 -15.06   2018წ.



ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 


1
ა რუბითხა გაა.
გრძელვადიანი მიზანი:

მიკლევადიანი მიზანი:
2
საქართველოს კუთხეების  დასახელება და რუკაზე განსაღვრა;
საქართველოს მოსაზრვრე ქვეყნების დასახელება.
კითხვებზე პასუხის გაცემით   გადმოსცეს  წაკითხულის შინაარსი

მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულება საწავლო აქტივობა
 მოსწავლის მასალის მომზადება პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი,სკოლის ფსიქოლოგი და სხვ.)


აქტივობების განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მოსწავლემ შეძლოს დაასახელოს საქართველოს (რამდენიმე)კუთხის სახელი და რუკაზე განსაზღროს მისი მდებარეობა.
ისტორიის სახელმძღვანელო „ჩვენი საქართველო“ საქართველოს ფიზიკური რუკა
კლასი
პედაგოგი
სპეც. მასწავლებელი
პედაგოგი
2
რუკის დახმარებით  საქართველოს მოსაზღვრე  ქვეყნებისა და  ზღვის დასახელებ და რუკაზე მოხაზვა
თემასთან ადაპტირებული რუკა
სადაც ჩანს მოზსაზღვრე ქვეყნები
კლასი
პედაგოგი
სპეც. მასწავლებელი

3
პროგრამის შესაბამისი  ადაპტირებული ტექსტის წაკითხვა  წაკითხული გააზრება და  მარტივი კითხვაზე პასუხის გაცემა
პროგრამის შესაბამისი ადაპტირებული  ტექსტი(შემოკლებული და გამარტივებული)
კლასი
პედაგოგი
სპეც. მასწავლებელი
პედაგოგი
4
ფოურს გაოყენები აღწერს იტორიისვიახასიათ პეჟს (აგ. ბი, ბი, ა);

გაკვეთილის თემასთან  თანდართული ან მასწავლებლის მიერ შედგენილი თვალსაჩინოებები
კლასი
პედაგოგი
სპეც. მასწავლებელი
პედაგოგი




მასწავლებელი:                                                                      ლიანა  ტაკიძე




























ინდივიდუალური სასწავო გეგმა
1
სწ          ახაათოს       აქართლოს   ორიის გაორჩ რონე, რო ართლოაში .
გრძელვადინი მიზანი

მიკლევადიანი მიზანი:
2
დაასახელებეს   როს  ოღ  რამდენიმე ისტორულ  .  გარა თ როლს მმართლო სტრუქ;

კითხვებზე პასუხის გაცემით   გადმოსცეს  წაკითხულის შინაარსი

მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულება საწავლო აქტივობა
 მოსწავლის მასალის მომზადება პასუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი,სკოლის ფსიქოლოგი და სხვ.)


აქტივობების განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
1
მოსწავლემ გაკვეთილი თემის შესწავლის შემდეგ შეძლოს დაასახელოს საქართველოს  მეფე დავით აღმაშენებელი და მის მიერ განხორციელებული მნიშვნელოვანი რეფორმები ( მაგ. სამხედრო რეფორმა)
ისტორიის სახელმძღვანელო  მე-6 კლასის  სახელმძღვანელო „ჩვენი საქართველო“  თემა (ადაპტირებული ტექსტი)  დავით აღმაშენებელი
კლასი
პედაგოგი
სპეც. მასწავლებელი
პედაგოგი
2
მოსწავლემ გაკვეთილის თემის  გაცნობის შემდეგ შეძლოს დაასახელოს საქართველოს  ქალი მეფე თამარ მეფე  და დაასახელოს მის მიერ განხორციელებული მნიშვნელოვანი ბრძოლა( შამქორი)
ისტორიის სახელმძღვანელო  მე-6 კლასის  სახელმძღვანელო „ჩვენი საქართველო“  (ადაპტირებული შემოკლებული გამარტივებული ტექსტი) თემა მეფე თამარი
კლასი
პედაგოგი
სპეც. მასწავლებელი

3
პროგრამის შესაბამისი  ადაპტირებული ტექსტის წაკითხვა  წაკითხული გააზრება და  მარტივი კითხვაზე პასუხის გაცემა
პროგრამის შესაბამისი ადაპტირებული  ტექსტი(შემოკლებული და გამარტივებული)
კლასი
პედაგოგი
სპეც. მასწავლებელი
პედაგოგი
4
ფოურს გაოყენები აღწერს იტორიისვიახასიათ პეჟს (აგ. ბი, ბი, ა);


გაკვეთილის თემასთან  თანდართული ან მასწავლებლის მიერ შედგენილი თვალსაჩინოებები
კლასი
პედაგოგი
სპეც. მასწავლებელი
პედაგოგი















სსიპ ხელვაჩაურის მუნიციპალიტეტი სოფელ სალიბურის N2 საჯარო სკოლა

მოსწავლის პროგრესის მონიტორინგი

საგანი- ჩვენი საქართველო
კლასი- VI 
მოსწავლე- 
მასწავლებელილიანა ტაკიძე             
მოკლევადინი მიზნები:
მოკლევადიანი მიზნების შესაბამისი აქტივობები

სექტემბერი
ოქტომბერი
ნოემბერი
დეკემბერი
შენიშვნა
1

მოსწავლემ შეძლოს დაასახელოს საქართველოს (რამდენიმე)კუთხის სახელი და რუკაზე განსაზღროს მისი მდებარეობა.
მოსწავლე ასახელებს საქარველოს ერთ კუთხეს კახეთს და რუკაზე განსაზღვრავს მის მდებარეობას ასახელებს ჰორიზონტის მხარეს(აღმოსავლეთი)
მოსწავლე ასახელებს საქართველოს მეორე კუთხეს აჭრას და განსაზღვრავს მის მდებარეობას
(დასავლეთი)



2
რუკის დახმარებით  საქართველოს მოსაზღვრე  ქვეყნებისა და  ზღვის დასახელებ და რუკაზე მოხაზვა


მოსწავლე  რუკის დახმარებით ასახელებს მოსაზღვრე ყვეყანას და განსაზღვრავს მის მდებარეობას რუკაზე თურქეთი

რუკის დახმარებით ასახელებს ყველაზე დიდი მეზობელ ქვეყანას რუსეთი და მოხაზავს რუკაზე

3
პროგრამის შესაბამისი  ადაპტირებული ტექსტის წაკითხვა  წაკითხული გააზრება და  მარტივი კითხვაზე პასუხის გაცემა
მოსწავლე კითხულობს პროგრამით გათვალისწინებული გაკვეთილიდან შერჩეულ აბზაცს და პასუხობს  მარტივ კითხვებს
 მოსწავლე ცდილობს დამოუკიდებლად წაიკითხოს გაკვეთილიდა მის მიერ შერჩეული  აბზაცი  და რამდენიმე სიტყვით ამბობს რაც დაიმახსოვრა
მოსწავლე ცდილობს  წაიკითხოს პროგრამით გათვალისწინებული გაკვეთილის ტექსტი სრულად  თუმცა უჭირს გააზრება და წაკითხულის გაგება
მოსწავლე ცდილობს  წაიკითხოს პროგრამით გათვალისწინებული გაკვეთილის ტექსტი სრულად  თუმცა ნაწილობრივ გააზრება და წაკითხულის გაგება

4

ფოურს გაოყენები აღწერს იტორიისვიახასიათ პეჟს (აგ. ბი, ბი, ა);


ფოტოსურატის დახმარებით აღწერს კახეთის ბუნებას
მოსწავლე სახელმძღვანელოში არსებული ფოტო მასალით ცდილობა აღწეროს  ბუნება
მოსწავლე ახასიათებს ფოტო მასალის მიხედვით   ბუნებას
მოსწავლე ფოტოს მიხედვით აღწერს  თემის შესაბამის გაკვეთილიდან სურათს





მასწავლებელი:                                                                                           ლიანა ტაკძე









მოსწავლის პროგრესის მონიტორინგი

 მეორე სემესტრი


მოკლევადიანი მიზნები
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
ივნისი
1

მოსწავლემ ტექსტის გაცნობის შემდეგ შეძლოს დაასახელოს საქართველოს  მეფე დავით აღმაშენებელი და მის მიერ განხორციელებული მნიშვნელოვანი რეფორმები ( მაგ. სამხედრო რეფორმა)

მოსწავლე ასახელებს საქართველოს მეფეს  დავით აღმაშენებლს და მის მიერ განხორციელებულ საქმიანობას  ( მაგ. საქართველოდან განდევნა მტერი)
 მოსწავლე ასახელებს საქართველოს მეფეს დავით აღმაშენებლს და  რომელი დიდი ბრძოლა გადაიტანა (ასახელებს დიდგორს)



2
მოსწავლემ გაკვეთილის თემის  გაცნობის შემდეგ შეძლოს დაასახელოს საქართველოს  ქალი მეფე თამარ მეფე  და  მის მიერ განხორციელებული მნიშვნელოვანი ბრძოლა შეუძლია  მონიშნოს ტექსტში მისთვის საინტერსო საკითხი(მაგ. შამქორი)


მოსწავლე ასახელებს საქართველოს ქალ მეფეს თამარს და მის მიერ განხორციელებულ საქმინობას  (მაგ. ძლიერი მეფე იყო თავს არ უხრიდა გარეშე მტრებს)
მოსწავლე ასახელებს საქართველოს ქალ მეფეს თამარს   და ასხელლებს თამრის მიერ გადატანილ ბროლებს (მაგ. შამქორი და ბასიანი)

3
პროგრამის შესაბამისი  ადაპტირებული ტექსტის წაკითხვა  წაკითხული გააზრება და  მარტივი კითხვაზე პასუხის გაცემა
მოსწავლე კითხულობს პროგრამით გათვალისწინებული გაკვეთილიდან შერჩეულ აბზაცს და პასუხობს  მარტივ კითხვებს


 მოსწავლე ცდილობს დამოუკიდებლად წაიკითხოს გაკვეთილიდა მის მიერ შერჩეული  აბზაცი  და რამდენიმე სიტყვით ამბობს რაც დაიმახსოვრა


მოსწავლე ცდილობს  წაიკითხოს პროგრამით გათვალისწინებული გაკვეთილის ტექსტი სრულად  თუმცა უჭირს გააზრება და წაკითხულის გაგება
მოსწავლე ცდილობს  წაიკითხოს პროგრამით გათვალისწინებული გაკვეთილის ტექსტი სრულად  თუმცა ნაწილობრივ გააზრება და წაკითხულის გაგება

4

ფოურს გაოყენები აღწერს იტორიისვიახასიათ პეჟს (აგ. ბი, ბი, ა);


ფოტო სურათის  გამოყენებით აღწერს ბუნებას
მოსწავლე სახელმძღვანელოში არსებული ფოტო მასალით ცდილობს აღწეროს  ბუნება

ასახელებს ტბას, მდინარეს.
მოსწავლე ახასიათებს ფოტო მასალის მიხედვით   ბუნებას

მოსწავლე ფოტოს მიხედვით აღწერს  თემის შესაბამის გაკვეთილიდან სურათს







          მასწავლებელი:                                                                                                                                                       ლიანა ტაკიძე



Комментариев нет:

Отправить комментарий